Шрифт:
Колір:

Умови продажу, оплати та повернення

Перед здійсненням замовлення на нашому веб-сайті (далі – «Сайт»), будь ласка, ознайомтесь із даними Умовами продажу, оплати та повернення.

Збір та використання персональних даних у зв’язку з використанням Вами нашого Сайту здійснюється відповідно до Політика конфеденційності.

Ці умови встановлюють порядок здійснення покупок товарів на Сайті шляхом оформлення замовлення за допомогою Медичної інформаційної системи m.galafarm.com.ua

Оформлення замовлення

Щоб знайти потрібний товар, скористайтеся Каталогом товарів.

Для здійснення замовлення на лікарські засоби на Сайті споживач обирає в каталозі товару необхідний товар після чого Сайт  перенаправляє споживача на сторінку обраного товару, де споживач обирає прийнятну ціну та зручну за розташуванням аптеку Підприємства та завершує вибір товару нажиманням кнопки « в кошик» і для оформлення замовлення товару нажимає кнопку «оформити замовлення» .

Після цього Сайт перенаправляє споживача на сторінку оформлення замовлення товару на якій споживач заповнює : особисті дані про замовника, особисті дані про отримувача ( прізвище, ім’я та номер телефону), спосіб отримання, спосіб оплати, дату і час доставки кур’єром оператора поштового зв’язку, номер і адресу відділення оператора поштового зв’язку в разі обрання способу отримання з певного відділення оператора поштового зв’язку та завершує процедуру оформлення замовлення шляхом проставлення підтвердження ознайомлення і прийняття умов публічної оферти, регламента та політики конфіденційності та натискання кнопки «підтвердити замовлення».

У разі, якщо обраний товар містить застереження «Увага! Електронна роздрібна торгівля та доставка цього лікарського засобу заборонені», натиснувши кнопку «оформити замовлення» та вибравши в розділі «Спосіб отримання» спосіб отримання товару «Самовивозом з аптеки» або в залежності від обраної адреси доставки звернутися до служби кур'єрської доставки Нова Пошта чи Укр Пошта . Звертаємо увагу, що служба кур'єрської доставки Нова Пошта, Укр Пошта є самостійними надавачами відповідних послуг, і ми не несемо відповідальності за їх діяльність.

У разі виникнення запитань під час здійснення замовлення Ви можете звернутися за консультацією фахівця. Детальніше натисніть Консультація фармацевта.

Наш фахівець (за потреби) наддасть Вам відповідну консультацію, поінформує про показання до застосування лікарського засобу, його роздрібну ціну, термін придатності, умови відпуску, умови зберігання, взаємодію з іншими лікарськими засобами, аналогів у межах однієї міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, умови повернення, умови оплати, умови доставки.

Оформлення замовлення здійснюється за допомогою Медичної інформаційної системи m.galafarm.com.ua

Замовлення вважається оформленим належним чином, якщо особа обрала бажаний вид доставки (форма «Спосіб отримання»), зазначила актуальну адресу доставки (форма «Адреса доставки») та заповнила всі обов’язкові поля форми, що дозволяють ідентифікувати особу і зв'язатися з нею: Ім’я, Прізвище, Номер телефону (форма «Особисті дані»).

Оформлюючи замовлення за допомогою Медичної інформаційної системи m.galafarm.com.ua Ви ознайомлюєтесь та приймаєте умови Публічної оферти, Правила роботи сайту, Політику конфіденційності та надаєте підтвердження про досягнення Вами 14 років, якщо товари з Вашого замовлення є лікарськими засобами.

Увага! Реалізація (відпуск) лікарських засобів (у тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних систем дистанційним способом) малолітнім особам, а також доставка лікарських засобів кінцевому споживачу - малолітній особі забороняється.
Якщо у особи, яка безпосередньо здійснює роздрібну торгівлю лікарськими засобами та/або доставку лікарських засобів кінцевому споживачу, виникли сумніви щодо досягнення 14-річного віку покупцем, який купує лікарські засоби, особа, яка безпосередньо здійснює роздрібну торгівлю лікарськими засобами та/або доставку лікарських засобів кінцевому споживачу, повинна звернутися до такого покупця з вимогою пред’явити паспорт громадянина України або інший документ, що підтверджує його вік.
У разі відмови покупця надати такий документ реалізація (відпуск) лікарських засобів цій особі забороняється.

Оплата

Оплата картою онлайн

При оплаті карткою на сайті доставка Новою поштою безкоштовна!

Для вибору оплати замовлення за допомогою банківської карти на відповідній сторінці в способах оплати необхідно обрати спосіб оплати «Оплата на сайті, Portmone (Visa, MasterCard)».

Оплата відбувається через АТ «УКРСИББАНК» з використанням випущених в Україні банківських карт наступних платіжних систем: VISA, MasterCard.

Для оплати (введення реквізитів Вашої картки) Ви будете перенаправлені на платіжний шлюз Portmone. З'єднання з платіжним шлюзом і передача інформації здійснюється в захищеному режимі з використанням протоколу шифрування SSL. У разі, якщо Ваш банк підтримує технологію безпечного проведення інтернет-платежів Verified By Visa, MasterCard SecureCode, для проведення платежу також може знадобитися введення спеціального пароля.

Наш сайт підтримує 256-бітове шифрування. Конфіденційність персональної інформації, що повідомляється, забезпечується АТ «УКРСИББАНК». Введена інформація не буде надана третім особам за винятком випадків, передбачених законодавством України. Проведення платежів за банківськими картками здійснюється в суворій відповідності до вимог платіжних систем Visa Int., MasterCard Europe Sprl.

У разі скасування замовлення, повернення коштів на банківський рахунок зазвичай відбувається протягом 2-3 робочих днів, але іноді повернення може тривати до 30 днів. Термін залежить від банку, який видав вашу банківську карту.

Якщо був здійснений помилковий платіж або скасування замовлення, будь ласка, зверніться до оператора телефонної служби за номером 0 (44) 503 90 00.

Оплата картою онлайн доступна для будь-яких способів доставки

Оплата при отриманні

Оплата замовлення і доставки здійснюється безпосередньо кур'єру або касиру в аптеці при отриманні замовлення. Разом з товаром покупець отримує розрахунковий документ та примірник замовлення.

Копії сертифікатів і ліцензій надаються за попереднім запитом.

Щоб оплатити замовлення при отриманні, при оформленні замовлення виберіть спосіб оплати «Оплатити в аптеці» (для самовивозу), або «Накладений платіж» (для доставки).

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб

Безготівкова оплата доступна тільки при самовивозі. Разом з товаром покупець отримує розрахунковий документ та примірник замовлення.

Для безготівкової оплати, після вибору адресу аптеки, необхідно вибрати спосіб оплати «Безготівковий розрахунок для юридичних осіб» вказати код ЄДРПОУ та ознака платника ПДВ».

Всі необхідні для бухгалтерії документи (оригінал рахунку на оплату, товарна накладна, податкова накладна) видаються разом із замовленням при отриманні.

Оплата промокодом

Ви можете оплатити частину замовлення, або все замовлення за допомогою промокоду.

Для оплати промокодом при виборі способу оплати натисніть на кнопку "Промокод" і введіть його у відповідному полі. Вартість замовлення буде перерахована автоматично.

Залишилися питання?

Ми із задоволенням відповімо Вам в режимі 24/7:  0 (44) 503 90 00.

Повернення та обмін

Повернення товарів при доставці

Здійснити повернення замовлення можна тільки в момент доставки за умови дотримання правил і порядку обміну / повернення товару.

Відмовитися від доставленого замовлення та оплати можливо в наступних випадках:

  • доставлений товар не відповідає замовленому;
  • товар пошкоджений внаслідок порушення цілісності упаковки;
  • товар пошкоджений внаслідок невідповідності упаковки характеру вкладення та умов пересилання (за винятком вимог щодо температурного режиму).

У разі відмови від доставленого замовлення сума послуг з доставки сплачується відповідно до встановлених тарифів. Детальніше переглянути Умови доставки.

Важливо! У разі, якщо Ваше замовлення містить лікарські засоби, Ви маєте право під час отримання замовлення відмовитися від доставленого лікарського засобу (лікарських засобів) та маєте право вимагати повернення від нас коштів у випадку, якщо:

  1. Пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу.
  2. Минув термін придатності лікарського засобу.
  3. Уповноваженим органом опублікована заборона реалізації та застосування лікарського засобу.
  4. Доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.

У разі відмови від доставленого замовлення з інших причин і підстав сума послуг з доставки сплачується відповідно до встановлених тарифів. Детальніше переглянути тут Доставка.

Повернення товарів після покупки

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, Ви маєте право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Зверніть увагу! Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.

Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 19 липня 2005 №360.

Більш детально з переліком товарів можна ознайомитися за посиланням: https://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п.

Це означає, що закон забороняє аптеці зробити повернення товару, якщо Вам не підійшли ліки, викликали алергію, не знадобилися, Ви випадково купили не те, що Вам потрібно тощо.

Для повернення лікарського засобу чи виробу медичного призначення неналежної якості, необхідно надати розрахунковий документ – фіскальний чек на їх придбання.

При цьому, факт неналежної якості має бути підтверджений (1) висновком щодо якості лікарських засобів, виданого підпорядкованою лабораторією територіального органу Держлікслужби та/або уповноваженою лабораторією або (2) розпорядженням Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками щодо заборони обігу лікарського засобу.

У такому випадку Ви матимете можливість повернути сплачені кошти або замінити препарат/виріб медичного призначення на аналогічний.

Проте, ми розуміємо, що можуть виникнути ситуації, які не прописані законом і не мають стандартного рішення або передбаченої процедури.

Тому в разі виникнення таких ситуацій рекомендуємо звернутися на нашу лінію контролю якості. Ми впевнені, що, наші менеджери зможуть знайти рішення складної ситуації і залишать позитивне враження про нашу роботу та обслуговування клієнтів.

Лінія контролю якості.

Ми із задоволенням відповімо Вам в режимі 24/7.

Номер телефона
0 (44) 503 90 00